İ. METİN, "Dijital pazarlama araçlarının KOBİ lerin ihracatına etkisi," Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, pp.4697-4709, 2016
METİN, İ. 2016. Dijital pazarlama araçlarının KOBİ lerin ihracatına etkisi. Journal of Human Sciences , vol.13, no.3 , 4697-4709.
METİN, İ., (2016). Dijital pazarlama araçlarının KOBİ lerin ihracatına etkisi. Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, 4697-4709.
METİN, İSMAİL. "Dijital pazarlama araçlarının KOBİ lerin ihracatına etkisi," Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, 4697-4709, 2016
METİN, İSMAİL. "Dijital pazarlama araçlarının KOBİ lerin ihracatına etkisi." Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, pp.4697-4709, 2016
METİN, İ. (2016) . "Dijital pazarlama araçlarının KOBİ lerin ihracatına etkisi." Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, pp.4697-4709.
@article{article, author={İSMAİL METİN}, title={Dijital pazarlama araçlarının KOBİ lerin ihracatına etkisi}, journal={Journal of Human Sciences}, year=2016, pages={4697-4709} }