P. AYTEKİN Et Al. , "Hizmet Deneyiminin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisinde Hizmet Tatmininin Aracılık Rolü: Starbucks Örneği," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.78, no.4, pp.351-370, 2023
AYTEKİN, P. Et Al. 2023. Hizmet Deneyiminin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisinde Hizmet Tatmininin Aracılık Rolü: Starbucks Örneği. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.78, no.4 , 351-370.
AYTEKİN, P., DURGUN, G., TAŞTEPE, Ö., & KONYALIOĞLU, F. İ., (2023). Hizmet Deneyiminin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisinde Hizmet Tatmininin Aracılık Rolü: Starbucks Örneği. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.78, no.4, 351-370.
AYTEKİN, PINAR Et Al. "Hizmet Deneyiminin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisinde Hizmet Tatmininin Aracılık Rolü: Starbucks Örneği," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.78, no.4, 351-370, 2023
AYTEKİN, PINAR Et Al. "Hizmet Deneyiminin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisinde Hizmet Tatmininin Aracılık Rolü: Starbucks Örneği." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.78, no.4, pp.351-370, 2023
AYTEKİN, P. Et Al. (2023) . "Hizmet Deneyiminin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisinde Hizmet Tatmininin Aracılık Rolü: Starbucks Örneği." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.78, no.4, pp.351-370.
@article{article, author={PINAR AYTEKİN Et Al. }, title={Hizmet Deneyiminin Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisinde Hizmet Tatmininin Aracılık Rolü: Starbucks Örneği}, journal={Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2023, pages={351-370} }