Atıf Formatları
Tarih Eğitiminde Edebiyatın Tamamlayıcı Bir Alan Olarak Kullanımı Modern Dönem 1750 1914 Avrupa Tarihi Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. ACAR, "Tarih Eğitiminde Edebiyatın Tamamlayıcı Bir Alan Olarak Kullanımı Modern Dönem 1750 1914 Avrupa Tarihi Örneği," Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, pp.150-151, 2016

ACAR, K. 2016. Tarih Eğitiminde Edebiyatın Tamamlayıcı Bir Alan Olarak Kullanımı Modern Dönem 1750 1914 Avrupa Tarihi Örneği. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Muğla, Turkey), 150-151.

ACAR, K., (2016). Tarih Eğitiminde Edebiyatın Tamamlayıcı Bir Alan Olarak Kullanımı Modern Dönem 1750 1914 Avrupa Tarihi Örneği . Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (pp.150-151). Muğla, Turkey

ACAR, KEZİBAN. "Tarih Eğitiminde Edebiyatın Tamamlayıcı Bir Alan Olarak Kullanımı Modern Dönem 1750 1914 Avrupa Tarihi Örneği," Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 2016

ACAR, KEZİBAN A. . "Tarih Eğitiminde Edebiyatın Tamamlayıcı Bir Alan Olarak Kullanımı Modern Dönem 1750 1914 Avrupa Tarihi Örneği." Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, pp.150-151, 2016

ACAR, K. (2016) . "Tarih Eğitiminde Edebiyatın Tamamlayıcı Bir Alan Olarak Kullanımı Modern Dönem 1750 1914 Avrupa Tarihi Örneği." Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, pp.150-151.

@conferencepaper{conferencepaper, author={KEZİBAN ACAR KAPLAN}, title={Tarih Eğitiminde Edebiyatın Tamamlayıcı Bir Alan Olarak Kullanımı Modern Dönem 1750 1914 Avrupa Tarihi Örneği}, congress name={Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2016}, pages={150-151} }