M. KARADAĞ And N. YALÇINKAYA, "Markalaşmada Yeni Bir Fenomen: Kişisel Markalaşma," In Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , MCBÜ, 2018, pp.269-276.
KARADAĞ, M. And YALÇINKAYA, N. Markalaşmada Yeni Bir Fenomen: Kişisel Markalaşma. 2018. In Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , MCBÜ, 269-276.
KARADAĞ, M., & YALÇINKAYA, N., (2018). Markalaşmada Yeni Bir Fenomen: Kişisel Markalaşma. Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon (pp.269-276), MCBÜ.
KARADAĞ, MÜMİNE, And NESLİHAN YALÇINKAYA. "Markalaşmada Yeni Bir Fenomen: Kişisel Markalaşma." In Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , 269-276. MCBÜ, 2018
KARADAĞ, MÜMİNE And YALÇINKAYA, NESLİHAN. "Markalaşmada Yeni Bir Fenomen: Kişisel Markalaşma." Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , MCBÜ, 2018, pp.269-276.
KARADAĞ, M. And YALÇINKAYA, N. (2018) "Markalaşmada Yeni Bir Fenomen: Kişisel Markalaşma", Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon . MCBÜ.
@bookchapter{bookchapter, author ={MÜMİNE KARADAĞ And author ={NESLİHAN YALÇINKAYA}, chaptertitle={Markalaşmada Yeni Bir Fenomen: Kişisel Markalaşma}, booktitle={ Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon}, publisher={MCBÜ}, city={},year={2018} }