Atıf Formatları
İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. TAŞTEPE, "Markaya Ait Sosyal Medya İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Marka Algıları Ve Tutumları Üzerindeki Etkisine Yönelik Literatür İncelemesi," In İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar , Kriter Yayınevi, 2022, pp.249-262.

TAŞTEPE, Ö. Markaya Ait Sosyal Medya İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Marka Algıları Ve Tutumları Üzerindeki Etkisine Yönelik Literatür İncelemesi. 2022. In İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar , Kriter Yayınevi, 249-262.

TAŞTEPE, Ö., (2022). Markaya Ait Sosyal Medya İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Marka Algıları Ve Tutumları Üzerindeki Etkisine Yönelik Literatür İncelemesi. İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar (pp.249-262), Kriter Yayınevi.

TAŞTEPE, ÖZLEM. "Markaya Ait Sosyal Medya İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Marka Algıları Ve Tutumları Üzerindeki Etkisine Yönelik Literatür İncelemesi." In İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar , 249-262. Kriter Yayınevi, 2022

TAŞTEPE, ÖZLEM T. . "Markaya Ait Sosyal Medya İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Marka Algıları Ve Tutumları Üzerindeki Etkisine Yönelik Literatür İncelemesi." İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar , Kriter Yayınevi, 2022, pp.249-262.

TAŞTEPE, Ö. (2022) "Markaya Ait Sosyal Medya İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Marka Algıları Ve Tutumları Üzerindeki Etkisine Yönelik Literatür İncelemesi", İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar . Kriter Yayınevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={ÖZLEM TAŞTEPE BİLEN}, chaptertitle={Markaya Ait Sosyal Medya İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Marka Algıları Ve Tutumları Üzerindeki Etkisine Yönelik Literatür İncelemesi}, booktitle={ İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar}, publisher={Kriter Yayınevi}, city={},year={2022} }