Atıf Formatları
Öğretim elemanlarının mesleki gelişimi konusunda gerçekleştirilen etkinliklere genel bakış
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. İ. M. HASESKİ And H. F. ODABAŞI, "Öğretim elemanlarının mesleki gelişimi konusunda gerçekleştirilen etkinliklere genel bakış," 2nd International Instuructional Technologies and Teacher Education Symposium , Afyonkarahisar, Turkey, pp.156-159, 2014

HASESKİ, H. İ. M. And ODABAŞI, H. F. 2014. Öğretim elemanlarının mesleki gelişimi konusunda gerçekleştirilen etkinliklere genel bakış. 2nd International Instuructional Technologies and Teacher Education Symposium , (Afyonkarahisar, Turkey), 156-159.

HASESKİ, H. İ. M., & ODABAŞI, H. F., (2014). Öğretim elemanlarının mesleki gelişimi konusunda gerçekleştirilen etkinliklere genel bakış . 2nd International Instuructional Technologies and Teacher Education Symposium (pp.156-159). Afyonkarahisar, Turkey

HASESKİ, HALİL, And HATİCE FERHAN ODABAŞI. "Öğretim elemanlarının mesleki gelişimi konusunda gerçekleştirilen etkinliklere genel bakış," 2nd International Instuructional Technologies and Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar, Turkey, 2014

HASESKİ, HALİL İ. And ODABAŞI, HATİCE F. . "Öğretim elemanlarının mesleki gelişimi konusunda gerçekleştirilen etkinliklere genel bakış." 2nd International Instuructional Technologies and Teacher Education Symposium , Afyonkarahisar, Turkey, pp.156-159, 2014

HASESKİ, H. İ. M. And ODABAŞI, H. F. (2014) . "Öğretim elemanlarının mesleki gelişimi konusunda gerçekleştirilen etkinliklere genel bakış." 2nd International Instuructional Technologies and Teacher Education Symposium , Afyonkarahisar, Turkey, pp.156-159.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HALİL İBRAHİM MUAZEZ HASESKİ And author={HATİCE FERHAN ODABAŞI}, title={Öğretim elemanlarının mesleki gelişimi konusunda gerçekleştirilen etkinliklere genel bakış}, congress name={2nd International Instuructional Technologies and Teacher Education Symposium}, city={Afyonkarahisar}, country={Turkey}, year={2014}, pages={156-159} }