Atıf Formatları
Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. YALÇIN And M. YALÇIN, "Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.83, pp.428-437, 2018

YALÇIN, M. And YALÇIN, M. 2018. Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.83 , 428-437.

YALÇIN, M., & YALÇIN, M., (2018). Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.83, 428-437.

YALÇIN, MUSTAFA, And MELİS YALÇIN. "Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.83, 428-437, 2018

YALÇIN, MUSTAFA And YALÇIN, MELİS. "Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.83, pp.428-437, 2018

YALÇIN, M. And YALÇIN, M. (2018) . "Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.83, pp.428-437.

@article{article, author={MUSTAFA YALÇIN And author={MELİS YALÇIN}, title={Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz}, journal={Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2018, pages={428-437} }