P. AYTEKİN And Ö. TAŞTEPE, "Marka Özgünlüğünün Marka Aşkı ve Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi: Samsung Örneği," II. Business Organization Research Conference , 2019
AYTEKİN, P. And TAŞTEPE, Ö. 2019. Marka Özgünlüğünün Marka Aşkı ve Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi: Samsung Örneği. II. Business Organization Research Conference .
AYTEKİN, P., & TAŞTEPE, Ö., (2019). Marka Özgünlüğünün Marka Aşkı ve Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi: Samsung Örneği . II. Business Organization Research Conference
AYTEKİN, PINAR, And ÖZLEM TAŞTEPE BİLEN. "Marka Özgünlüğünün Marka Aşkı ve Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi: Samsung Örneği," II. Business Organization Research Conference, 2019
AYTEKİN, PINAR And TAŞTEPE, ÖZLEM T. . "Marka Özgünlüğünün Marka Aşkı ve Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi: Samsung Örneği." II. Business Organization Research Conference , 2019
AYTEKİN, P. And TAŞTEPE, Ö. (2019) . "Marka Özgünlüğünün Marka Aşkı ve Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi: Samsung Örneği." II. Business Organization Research Conference .
@conferencepaper{conferencepaper, author={PINAR AYTEKİN And author={ÖZLEM TAŞTEPE BİLEN}, title={Marka Özgünlüğünün Marka Aşkı ve Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi: Samsung Örneği}, congress name={II. Business Organization Research Conference}, city={}, country={}, year={2019}}