Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretim Dirençlerinin LEGO Robotik Öğretim Uygulamalarını Kabullerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. YAVUZ KONOKMAN Et Al. , "Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretim Dirençlerinin LEGO Robotik Öğretim Uygulamalarını Kabullerine Etkisi," VII. International Congress on Research in Education (ICRE) , Çanakkale, Turkey, pp.78, 2017

YAVUZ KONOKMAN, G. Et Al. 2017. Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretim Dirençlerinin LEGO Robotik Öğretim Uygulamalarını Kabullerine Etkisi. VII. International Congress on Research in Education (ICRE) , (Çanakkale, Turkey), 78.

YAVUZ KONOKMAN, G., ÇUKURBAŞI, B., & GÜLER, B., (2017). Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretim Dirençlerinin LEGO Robotik Öğretim Uygulamalarını Kabullerine Etkisi . VII. International Congress on Research in Education (ICRE) (pp.78). Çanakkale, Turkey

YAVUZ KONOKMAN, GAMZE, BARIŞ ÇUKURBAŞI, And BEKİR GÜLER. "Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretim Dirençlerinin LEGO Robotik Öğretim Uygulamalarını Kabullerine Etkisi," VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Turkey, 2017

YAVUZ KONOKMAN, GAMZE Y. Et Al. "Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretim Dirençlerinin LEGO Robotik Öğretim Uygulamalarını Kabullerine Etkisi." VII. International Congress on Research in Education (ICRE) , Çanakkale, Turkey, pp.78, 2017

YAVUZ KONOKMAN, G. ÇUKURBAŞI, B. And GÜLER, B. (2017) . "Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretim Dirençlerinin LEGO Robotik Öğretim Uygulamalarını Kabullerine Etkisi." VII. International Congress on Research in Education (ICRE) , Çanakkale, Turkey, p.78.

@conferencepaper{conferencepaper, author={GAMZE YAVUZ KONOKMAN Et Al. }, title={Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretim Dirençlerinin LEGO Robotik Öğretim Uygulamalarını Kabullerine Etkisi}, congress name={VII. International Congress on Research in Education (ICRE)}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2017}, pages={78} }