Atıf Formatları
Online Video Reklamların Etkinliğini Belirleyen Faktörler: Üniversite Öğrencilerinin Youtube Reklamlarına Yönelik Bakış Açıları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. GÜVEN And Ö. TAŞTEPE, "Online Video Reklamların Etkinliğini Belirleyen Faktörler: Üniversite Öğrencilerinin Youtube Reklamlarına Yönelik Bakış Açıları," Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.1, pp.161-174, 2023

GÜVEN, E. And TAŞTEPE, Ö. 2023. Online Video Reklamların Etkinliğini Belirleyen Faktörler: Üniversite Öğrencilerinin Youtube Reklamlarına Yönelik Bakış Açıları. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.1 , 161-174.

GÜVEN, E., & TAŞTEPE, Ö., (2023). Online Video Reklamların Etkinliğini Belirleyen Faktörler: Üniversite Öğrencilerinin Youtube Reklamlarına Yönelik Bakış Açıları. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.1, 161-174.

GÜVEN, ESRA, And ÖZLEM TAŞTEPE BİLEN. "Online Video Reklamların Etkinliğini Belirleyen Faktörler: Üniversite Öğrencilerinin Youtube Reklamlarına Yönelik Bakış Açıları," Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.1, 161-174, 2023

GÜVEN, ESRA And TAŞTEPE, ÖZLEM T. . "Online Video Reklamların Etkinliğini Belirleyen Faktörler: Üniversite Öğrencilerinin Youtube Reklamlarına Yönelik Bakış Açıları." Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.1, pp.161-174, 2023

GÜVEN, E. And TAŞTEPE, Ö. (2023) . "Online Video Reklamların Etkinliğini Belirleyen Faktörler: Üniversite Öğrencilerinin Youtube Reklamlarına Yönelik Bakış Açıları." Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.1, pp.161-174.

@article{article, author={ESRA GÜVEN And author={ÖZLEM TAŞTEPE BİLEN}, title={Online Video Reklamların Etkinliğini Belirleyen Faktörler: Üniversite Öğrencilerinin Youtube Reklamlarına Yönelik Bakış Açıları}, journal={Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2023, pages={161-174} }