Atıf Formatları
Mobil Reklamlara Yönelik Tutum ve Davranışlar: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. GÜVEN And A. KAHRAMAN, "Mobil Reklamlara Yönelik Tutum ve Davranışlar: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.26, no.13, pp.79-96, 2020

GÜVEN, E. And KAHRAMAN, A. 2020. Mobil Reklamlara Yönelik Tutum ve Davranışlar: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.26, no.13 , 79-96.

GÜVEN, E., & KAHRAMAN, A., (2020). Mobil Reklamlara Yönelik Tutum ve Davranışlar: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.26, no.13, 79-96.

GÜVEN, ESRA, And AYSUN KAHRAMAN. "Mobil Reklamlara Yönelik Tutum ve Davranışlar: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.26, no.13, 79-96, 2020

GÜVEN, ESRA And KAHRAMAN, AYSUN. "Mobil Reklamlara Yönelik Tutum ve Davranışlar: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.26, no.13, pp.79-96, 2020

GÜVEN, E. And KAHRAMAN, A. (2020) . "Mobil Reklamlara Yönelik Tutum ve Davranışlar: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.26, no.13, pp.79-96.

@article{article, author={ESRA GÜVEN And author={AYSUN KAHRAMAN}, title={Mobil Reklamlara Yönelik Tutum ve Davranışlar: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi}, year=2020, pages={79-96} }