B. YALÇIN, "Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme," Dayanışma Dergisi, İZSMMO , no.108, pp.23-33, 2010
YALÇIN, B. 2010. Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme. Dayanışma Dergisi, İZSMMO , no.108 , 23-33.
YALÇIN, B., (2010). Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme. Dayanışma Dergisi, İZSMMO , no.108, 23-33.
YALÇIN, BAHAR. "Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme," Dayanışma Dergisi, İZSMMO , no.108, 23-33, 2010
YALÇIN, BAHAR. "Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme." Dayanışma Dergisi, İZSMMO , no.108, pp.23-33, 2010
YALÇIN, B. (2010) . "Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme." Dayanışma Dergisi, İZSMMO , no.108, pp.23-33.
@article{article, author={BAHAR YALÇIN}, title={Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme}, journal={Dayanışma Dergisi, İZSMMO}, year=2010, pages={23-33} }