Atıf Formatları
Akademik Başarı Puanı Üzerinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisinin Meta Analiz Tekniğiyle Araştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. CAN And M. GERŞİL, "Akademik Başarı Puanı Üzerinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisinin Meta Analiz Tekniğiyle Araştırılması," Kesit Akademi , vol.29, pp.279-292, 2021

CAN, Ş. And GERŞİL, M. 2021. Akademik Başarı Puanı Üzerinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisinin Meta Analiz Tekniğiyle Araştırılması. Kesit Akademi , vol.29 , 279-292.

CAN, Ş., & GERŞİL, M., (2021). Akademik Başarı Puanı Üzerinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisinin Meta Analiz Tekniğiyle Araştırılması. Kesit Akademi , vol.29, 279-292.

CAN, ŞENGÜL, And MUSTAFA GERŞİL. "Akademik Başarı Puanı Üzerinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisinin Meta Analiz Tekniğiyle Araştırılması," Kesit Akademi , vol.29, 279-292, 2021

CAN, ŞENGÜL And GERŞİL, MUSTAFA. "Akademik Başarı Puanı Üzerinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisinin Meta Analiz Tekniğiyle Araştırılması." Kesit Akademi , vol.29, pp.279-292, 2021

CAN, Ş. And GERŞİL, M. (2021) . "Akademik Başarı Puanı Üzerinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisinin Meta Analiz Tekniğiyle Araştırılması." Kesit Akademi , vol.29, pp.279-292.

@article{article, author={ŞENGÜL CAN And author={MUSTAFA GERŞİL}, title={Akademik Başarı Puanı Üzerinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkisinin Meta Analiz Tekniğiyle Araştırılması}, journal={Kesit Akademi}, year=2021, pages={279-292} }