Atıf Formatları
Uluslararasılaşmanın Markalaşmadaki İtici Gücü: İnci Akü Üzerine Bir Çalışma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. A. ÇELİK Et Al. , "Uluslararasılaşmanın Markalaşmadaki İtici Gücü: İnci Akü Üzerine Bir Çalışma," ÖNERİ , vol.11, no.43, pp.47-69, 2015

ÇELİK, A. A. Et Al. 2015. Uluslararasılaşmanın Markalaşmadaki İtici Gücü: İnci Akü Üzerine Bir Çalışma. ÖNERİ , vol.11, no.43 , 47-69.

ÇELİK, A. A., DANACI, T., & ONAY, M., (2015). Uluslararasılaşmanın Markalaşmadaki İtici Gücü: İnci Akü Üzerine Bir Çalışma. ÖNERİ , vol.11, no.43, 47-69.

ÇELİK, ASİYE, TUĞÇE DANACI, And MELTEM ONAY. "Uluslararasılaşmanın Markalaşmadaki İtici Gücü: İnci Akü Üzerine Bir Çalışma," ÖNERİ , vol.11, no.43, 47-69, 2015

ÇELİK, ASİYE A. Et Al. "Uluslararasılaşmanın Markalaşmadaki İtici Gücü: İnci Akü Üzerine Bir Çalışma." ÖNERİ , vol.11, no.43, pp.47-69, 2015

ÇELİK, A. A. DANACI, T. And ONAY, M. (2015) . "Uluslararasılaşmanın Markalaşmadaki İtici Gücü: İnci Akü Üzerine Bir Çalışma." ÖNERİ , vol.11, no.43, pp.47-69.

@article{article, author={ASİYE AYBEN ÇELİK Et Al. }, title={Uluslararasılaşmanın Markalaşmadaki İtici Gücü: İnci Akü Üzerine Bir Çalışma}, journal={ÖNERİ}, year=2015, pages={47-69} }