Atıf Formatları
Disiplinlerarası yenilikçi derslerin tasarlanması için öğretmenler nasıl desteklenmeli? 3 yıllık öğretmen eğitimi projelerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. MUMCU Et Al. , "Disiplinlerarası yenilikçi derslerin tasarlanması için öğretmenler nasıl desteklenmeli? 3 yıllık öğretmen eğitimi projelerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi," 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT 2020) , Bursa, Turkey, pp.5-6, 2020

MUMCU, F. Et Al. 2020. Disiplinlerarası yenilikçi derslerin tasarlanması için öğretmenler nasıl desteklenmeli? 3 yıllık öğretmen eğitimi projelerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi. 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT 2020) , (Bursa, Turkey), 5-6.

MUMCU, F., ATMAN USLU, N., YILDIZ, B., & ÖZDİNÇ, F., (2020). Disiplinlerarası yenilikçi derslerin tasarlanması için öğretmenler nasıl desteklenmeli? 3 yıllık öğretmen eğitimi projelerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi . 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT 2020) (pp.5-6). Bursa, Turkey

MUMCU, FİLİZ Et Al. "Disiplinlerarası yenilikçi derslerin tasarlanması için öğretmenler nasıl desteklenmeli? 3 yıllık öğretmen eğitimi projelerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi," 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT 2020), Bursa, Turkey, 2020

MUMCU, FİLİZ Et Al. "Disiplinlerarası yenilikçi derslerin tasarlanması için öğretmenler nasıl desteklenmeli? 3 yıllık öğretmen eğitimi projelerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi." 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT 2020) , Bursa, Turkey, pp.5-6, 2020

MUMCU, F. Et Al. (2020) . "Disiplinlerarası yenilikçi derslerin tasarlanması için öğretmenler nasıl desteklenmeli? 3 yıllık öğretmen eğitimi projelerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi." 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT 2020) , Bursa, Turkey, pp.5-6.

@conferencepaper{conferencepaper, author={FİLİZ MUMCU Et Al. }, title={Disiplinlerarası yenilikçi derslerin tasarlanması için öğretmenler nasıl desteklenmeli? 3 yıllık öğretmen eğitimi projelerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi}, congress name={2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT 2020)}, city={Bursa}, country={Turkey}, year={2020}, pages={5-6} }