Atıf Formatları
Online Kaynak Güvenilirliğinin Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. GÜVEN And M. M. KÖKEN, "Online Kaynak Güvenilirliğinin Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi," Alanya Akademik Bakış , vol.6, no.3, pp.2853-2868, 2022

GÜVEN, E. And KÖKEN, M. M. 2022. Online Kaynak Güvenilirliğinin Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi. Alanya Akademik Bakış , vol.6, no.3 , 2853-2868.

GÜVEN, E., & KÖKEN, M. M., (2022). Online Kaynak Güvenilirliğinin Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi. Alanya Akademik Bakış , vol.6, no.3, 2853-2868.

GÜVEN, ESRA, And MERYEM MERVE KÖKEN. "Online Kaynak Güvenilirliğinin Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi," Alanya Akademik Bakış , vol.6, no.3, 2853-2868, 2022

GÜVEN, ESRA And KÖKEN, MERYEM M. . "Online Kaynak Güvenilirliğinin Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi." Alanya Akademik Bakış , vol.6, no.3, pp.2853-2868, 2022

GÜVEN, E. And KÖKEN, M. M. (2022) . "Online Kaynak Güvenilirliğinin Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi." Alanya Akademik Bakış , vol.6, no.3, pp.2853-2868.

@article{article, author={ESRA GÜVEN And author={MERYEM MERVE KÖKEN}, title={Online Kaynak Güvenilirliğinin Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi}, journal={Alanya Akademik Bakış}, year=2022, pages={2853-2868} }