G. N. KÖROĞLU And S. SEVİNÇ, "KLASiK KEMENÇE EĞİTİMİNDE KULLANILAN SAZ SEMAİLERİNİN III. HANELERİNEYÖNELİK HAZIRLANAN ALIŞTIRMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ," nwsa fine arts , vol.12, no.4, pp.249-271, 2017
KÖROĞLU, G. N. And SEVİNÇ, S. 2017. KLASiK KEMENÇE EĞİTİMİNDE KULLANILAN SAZ SEMAİLERİNİN III. HANELERİNEYÖNELİK HAZIRLANAN ALIŞTIRMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ. nwsa fine arts , vol.12, no.4 , 249-271.
KÖROĞLU, G. N., & SEVİNÇ, S., (2017). KLASiK KEMENÇE EĞİTİMİNDE KULLANILAN SAZ SEMAİLERİNİN III. HANELERİNEYÖNELİK HAZIRLANAN ALIŞTIRMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ. nwsa fine arts , vol.12, no.4, 249-271.
KÖROĞLU, GAMZE, And SEMA SEVİNÇ. "KLASiK KEMENÇE EĞİTİMİNDE KULLANILAN SAZ SEMAİLERİNİN III. HANELERİNEYÖNELİK HAZIRLANAN ALIŞTIRMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ," nwsa fine arts , vol.12, no.4, 249-271, 2017
KÖROĞLU, GAMZE N. And SEVİNÇ, SEMA. "KLASiK KEMENÇE EĞİTİMİNDE KULLANILAN SAZ SEMAİLERİNİN III. HANELERİNEYÖNELİK HAZIRLANAN ALIŞTIRMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ." nwsa fine arts , vol.12, no.4, pp.249-271, 2017
KÖROĞLU, G. N. And SEVİNÇ, S. (2017) . "KLASiK KEMENÇE EĞİTİMİNDE KULLANILAN SAZ SEMAİLERİNİN III. HANELERİNEYÖNELİK HAZIRLANAN ALIŞTIRMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ." nwsa fine arts , vol.12, no.4, pp.249-271.
@article{article, author={GAMZE NEVRA KÖROĞLU And author={SEMA SEVİNÇ}, title={KLASiK KEMENÇE EĞİTİMİNDE KULLANILAN SAZ SEMAİLERİNİN III. HANELERİNEYÖNELİK HAZIRLANAN ALIŞTIRMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ}, journal={nwsa fine arts}, year=2017, pages={249-271} }