Atıf Formatları
Fen eğitiminde araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin üst düzey düşünme becerileri üzerine etkisi nedir?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. SARI And F. ŞAŞMAZ ÖREN, "Fen eğitiminde araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin üst düzey düşünme becerileri üzerine etkisi nedir?," 8th International Congress of Research in Education , Manisa, Turkey, pp.135, 2018

SARI, K. And ŞAŞMAZ ÖREN, F. 2018. Fen eğitiminde araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin üst düzey düşünme becerileri üzerine etkisi nedir?. 8th International Congress of Research in Education , (Manisa, Turkey), 135.

SARI, K., & ŞAŞMAZ ÖREN, F., (2018). Fen eğitiminde araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin üst düzey düşünme becerileri üzerine etkisi nedir? . 8th International Congress of Research in Education (pp.135). Manisa, Turkey

SARI, KÜBRANUR, And FATMA ŞAŞMAZ ÖREN. "Fen eğitiminde araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin üst düzey düşünme becerileri üzerine etkisi nedir?," 8th International Congress of Research in Education, Manisa, Turkey, 2018

SARI, KÜBRANUR And ŞAŞMAZ ÖREN, FATMA Ş. . "Fen eğitiminde araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin üst düzey düşünme becerileri üzerine etkisi nedir?." 8th International Congress of Research in Education , Manisa, Turkey, pp.135, 2018

SARI, K. And ŞAŞMAZ ÖREN, F. (2018) . "Fen eğitiminde araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin üst düzey düşünme becerileri üzerine etkisi nedir?." 8th International Congress of Research in Education , Manisa, Turkey, p.135.

@conferencepaper{conferencepaper, author={KÜBRANUR SARI And author={FATMA ŞAŞMAZ ÖREN}, title={Fen eğitiminde araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin üst düzey düşünme becerileri üzerine etkisi nedir?}, congress name={8th International Congress of Research in Education}, city={Manisa}, country={Turkey}, year={2018}, pages={135} }