Atıf Formatları
EĞİTİM VE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. ALTINTAŞ And O. YILMAZ, "ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI ÜZERİNE ETKİLERİ," In EĞİTİM VE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ , Ankara: Iksad Publications, 2019, pp.3-33.

ALTINTAŞ, G. And YILMAZ, O. ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI ÜZERİNE ETKİLERİ. 2019. In EĞİTİM VE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ , Iksad Publications, Ankara, 3-33.

ALTINTAŞ, G., & YILMAZ, O., (2019). ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI ÜZERİNE ETKİLERİ. EĞİTİM VE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ (pp.3-33), Ankara: Iksad Publications.

ALTINTAŞ, GÜLŞEN, And OSMAN YILMAZ. "ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI ÜZERİNE ETKİLERİ." In EĞİTİM VE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ , 3-33. Ankara: Iksad Publications, 2019

ALTINTAŞ, GÜLŞEN And YILMAZ, OSMAN. "ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI ÜZERİNE ETKİLERİ." EĞİTİM VE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ , Iksad Publications, 2019, pp.3-33.

ALTINTAŞ, G. And YILMAZ, O. (2019) "ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI ÜZERİNE ETKİLERİ", EĞİTİM VE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ . Ankara: Iksad Publications.

@bookchapter{bookchapter, author ={GÜLŞEN ALTINTAŞ And author ={OSMAN YILMAZ}, chaptertitle={ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI ÜZERİNE ETKİLERİ}, booktitle={ EĞİTİM VE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ}, publisher={Iksad Publications}, city={Ankara},year={2019} }