İ. METİN Et Al. , "Girişimsel Pazarlama Kavramı ve KOBİ ler için Önemi," International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences , Milan, Italy, pp.78, 2016
METİN, İ. Et Al. 2016. Girişimsel Pazarlama Kavramı ve KOBİ ler için Önemi. International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences , (Milan, Italy), 78.
METİN, İ., ATLI, H., & ONAĞ, A. O., (2016). Girişimsel Pazarlama Kavramı ve KOBİ ler için Önemi . International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences (pp.78). Milan, Italy
METİN, İSMAİL, HAKAN ATLI, And ABİDİN OZAN ONAĞ. "Girişimsel Pazarlama Kavramı ve KOBİ ler için Önemi," International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences, Milan, Italy, 2016
METİN, İSMAİL Et Al. "Girişimsel Pazarlama Kavramı ve KOBİ ler için Önemi." International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences , Milan, Italy, pp.78, 2016
METİN, İ. ATLI, H. And ONAĞ, A. O. (2016) . "Girişimsel Pazarlama Kavramı ve KOBİ ler için Önemi." International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences , Milan, Italy, p.78.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İSMAİL METİN Et Al. }, title={Girişimsel Pazarlama Kavramı ve KOBİ ler için Önemi}, congress name={International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences}, city={Milan}, country={Italy}, year={2016}, pages={78} }