H. HAS And M. GERŞİL, "Müşterilerin İşletmeye Sadakati Açısından Anlamlı Bulduğu Müşteri Odaklılık Boyutları," 4. Internatinal EMI Kongress , İstanbul, Turkey, pp.446-463, 2019
HAS, H. And GERŞİL, M. 2019. Müşterilerin İşletmeye Sadakati Açısından Anlamlı Bulduğu Müşteri Odaklılık Boyutları. 4. Internatinal EMI Kongress , (İstanbul, Turkey), 446-463.
HAS, H., & GERŞİL, M., (2019). Müşterilerin İşletmeye Sadakati Açısından Anlamlı Bulduğu Müşteri Odaklılık Boyutları . 4. Internatinal EMI Kongress (pp.446-463). İstanbul, Turkey
HAS, HAKAN, And MUSTAFA GERŞİL. "Müşterilerin İşletmeye Sadakati Açısından Anlamlı Bulduğu Müşteri Odaklılık Boyutları," 4. Internatinal EMI Kongress, İstanbul, Turkey, 2019
HAS, HAKAN And GERŞİL, MUSTAFA. "Müşterilerin İşletmeye Sadakati Açısından Anlamlı Bulduğu Müşteri Odaklılık Boyutları." 4. Internatinal EMI Kongress , İstanbul, Turkey, pp.446-463, 2019
HAS, H. And GERŞİL, M. (2019) . "Müşterilerin İşletmeye Sadakati Açısından Anlamlı Bulduğu Müşteri Odaklılık Boyutları." 4. Internatinal EMI Kongress , İstanbul, Turkey, pp.446-463.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HAKAN HAS And author={MUSTAFA GERŞİL}, title={Müşterilerin İşletmeye Sadakati Açısından Anlamlı Bulduğu Müşteri Odaklılık Boyutları}, congress name={4. Internatinal EMI Kongress}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={446-463} }