N. GÜNGÖR TAVŞANLI Et Al. , "TAM DONANIMLI DOĞUM SİMULASYON SİSTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA VE PROBLEM ÇÖZME YETENEKLERİNE ETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.22-27, 2018
GÜNGÖR TAVŞANLI, N. Et Al. 2018. TAM DONANIMLI DOĞUM SİMULASYON SİSTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA VE PROBLEM ÇÖZME YETENEKLERİNE ETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2 , 22-27.
GÜNGÖR TAVŞANLI, N., KOSOVA, F., BOLSOY, N., ÖZPINAR, S., DEMİRCİ, H., ŞEN, S., ... CAMBAZ ULAŞ, S.(2018). TAM DONANIMLI DOĞUM SİMULASYON SİSTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA VE PROBLEM ÇÖZME YETENEKLERİNE ETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, 22-27.
GÜNGÖR TAVŞANLI, NURGÜL Et Al. "TAM DONANIMLI DOĞUM SİMULASYON SİSTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA VE PROBLEM ÇÖZME YETENEKLERİNE ETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, 22-27, 2018
GÜNGÖR TAVŞANLI, NURGÜL G. Et Al. "TAM DONANIMLI DOĞUM SİMULASYON SİSTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA VE PROBLEM ÇÖZME YETENEKLERİNE ETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.22-27, 2018
GÜNGÖR TAVŞANLI, N. Et Al. (2018) . "TAM DONANIMLI DOĞUM SİMULASYON SİSTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA VE PROBLEM ÇÖZME YETENEKLERİNE ETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.2, pp.22-27.
@article{article, author={NURGÜL GÜNGÖR TAVŞANLI Et Al. }, title={TAM DONANIMLI DOĞUM SİMULASYON SİSTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA VE PROBLEM ÇÖZME YETENEKLERİNE ETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Dergisi}, year=2018, pages={22-27} }