Atıf Formatları
Bergama da Turizme Hizmet Veren Yiyecek İçecek İşletmelerinin Çalışanlar Bakış Açısıyla Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. ATABERK And C. İŞÇİ, "Bergama da Turizme Hizmet Veren Yiyecek İçecek İşletmelerinin Çalışanlar Bakış Açısıyla Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi," Uluslararası Bergama Sempozyumu , İzmir, Turkey, 2011

ATABERK, E. And İŞÇİ, C. 2011. Bergama da Turizme Hizmet Veren Yiyecek İçecek İşletmelerinin Çalışanlar Bakış Açısıyla Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi. Uluslararası Bergama Sempozyumu , (İzmir, Turkey).

ATABERK, E., & İŞÇİ, C., (2011). Bergama da Turizme Hizmet Veren Yiyecek İçecek İşletmelerinin Çalışanlar Bakış Açısıyla Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi . Uluslararası Bergama Sempozyumu, İzmir, Turkey

ATABERK, EMRE, And CEREN İŞÇİ. "Bergama da Turizme Hizmet Veren Yiyecek İçecek İşletmelerinin Çalışanlar Bakış Açısıyla Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi," Uluslararası Bergama Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2011

ATABERK, EMRE And İŞÇİ, CEREN. "Bergama da Turizme Hizmet Veren Yiyecek İçecek İşletmelerinin Çalışanlar Bakış Açısıyla Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi." Uluslararası Bergama Sempozyumu , İzmir, Turkey, 2011

ATABERK, E. And İŞÇİ, C. (2011) . "Bergama da Turizme Hizmet Veren Yiyecek İçecek İşletmelerinin Çalışanlar Bakış Açısıyla Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi." Uluslararası Bergama Sempozyumu , İzmir, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={EMRE ATABERK And author={CEREN İŞÇİ}, title={Bergama da Turizme Hizmet Veren Yiyecek İçecek İşletmelerinin Çalışanlar Bakış Açısıyla Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi}, congress name={Uluslararası Bergama Sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2011}}