Atıf Formatları
Avrupa Birliği ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezleri (AVM)’ nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. SALKIM And M. H. YALÇINKAYA, "Avrupa Birliği ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezleri (AVM)’ nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi," 4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi , 2012

SALKIM, A. And YALÇINKAYA, M. H. 2012. Avrupa Birliği ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezleri (AVM)’ nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi. 4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi .

SALKIM, A., & YALÇINKAYA, M. H., (2012). Avrupa Birliği ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezleri (AVM)’ nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi . 4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi

SALKIM, ARZU, And MUSTAFA HAKAN YALÇINKAYA. "Avrupa Birliği ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezleri (AVM)’ nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi," 4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, 2012

SALKIM, ARZU S. And YALÇINKAYA, MUSTAFA H. . "Avrupa Birliği ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezleri (AVM)’ nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi." 4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi , 2012

SALKIM, A. And YALÇINKAYA, M. H. (2012) . "Avrupa Birliği ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezleri (AVM)’ nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi." 4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={ARZU SALKIM ARSLAN And author={MUSTAFA HAKAN YALÇINKAYA}, title={Avrupa Birliği ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezleri (AVM)’ nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi}, congress name={4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi}, city={}, country={}, year={2012}}