B. YALÇIN, "Yaratıcı ve Yenilik Odaklı Kültürel Stratejinin İş Dünyası Açısından Önemi ve Yaratıcı Birey Teorisi," Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.11-24, 2013
YALÇIN, B. 2013. Yaratıcı ve Yenilik Odaklı Kültürel Stratejinin İş Dünyası Açısından Önemi ve Yaratıcı Birey Teorisi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, no.2 , 11-24.
YALÇIN, B., (2013). Yaratıcı ve Yenilik Odaklı Kültürel Stratejinin İş Dünyası Açısından Önemi ve Yaratıcı Birey Teorisi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 11-24.
YALÇIN, BAHAR. "Yaratıcı ve Yenilik Odaklı Kültürel Stratejinin İş Dünyası Açısından Önemi ve Yaratıcı Birey Teorisi," Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 11-24, 2013
YALÇIN, BAHAR. "Yaratıcı ve Yenilik Odaklı Kültürel Stratejinin İş Dünyası Açısından Önemi ve Yaratıcı Birey Teorisi." Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.11-24, 2013
YALÇIN, B. (2013) . "Yaratıcı ve Yenilik Odaklı Kültürel Stratejinin İş Dünyası Açısından Önemi ve Yaratıcı Birey Teorisi." Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.11-24.
@article{article, author={BAHAR YALÇIN}, title={Yaratıcı ve Yenilik Odaklı Kültürel Stratejinin İş Dünyası Açısından Önemi ve Yaratıcı Birey Teorisi}, journal={Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi}, year=2013, pages={11-24} }