A. ERGÜN And E. KÜLEKCİ, "Kavram Karikatürü Destekli Probleme Dayalı Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Etkinliklerinin Akademik Başarı ve Kavramsal Anlama Üzerindeki Etkisi," Tarih Okulu Dergisi , vol.48, pp.3127-3159, 2020
ERGÜN, A. And KÜLEKCİ, E. 2020. Kavram Karikatürü Destekli Probleme Dayalı Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Etkinliklerinin Akademik Başarı ve Kavramsal Anlama Üzerindeki Etkisi. Tarih Okulu Dergisi , vol.48 , 3127-3159.
ERGÜN, A., & KÜLEKCİ, E., (2020). Kavram Karikatürü Destekli Probleme Dayalı Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Etkinliklerinin Akademik Başarı ve Kavramsal Anlama Üzerindeki Etkisi. Tarih Okulu Dergisi , vol.48, 3127-3159.
ERGÜN, AYŞEGÜL, And ERHAN KÜLEKCİ. "Kavram Karikatürü Destekli Probleme Dayalı Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Etkinliklerinin Akademik Başarı ve Kavramsal Anlama Üzerindeki Etkisi," Tarih Okulu Dergisi , vol.48, 3127-3159, 2020
ERGÜN, AYŞEGÜL And KÜLEKCİ, ERHAN. "Kavram Karikatürü Destekli Probleme Dayalı Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Etkinliklerinin Akademik Başarı ve Kavramsal Anlama Üzerindeki Etkisi." Tarih Okulu Dergisi , vol.48, pp.3127-3159, 2020
ERGÜN, A. And KÜLEKCİ, E. (2020) . "Kavram Karikatürü Destekli Probleme Dayalı Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Etkinliklerinin Akademik Başarı ve Kavramsal Anlama Üzerindeki Etkisi." Tarih Okulu Dergisi , vol.48, pp.3127-3159.
@article{article, author={AYŞEGÜL ERGÜN And author={ERHAN KÜLEKCİ}, title={Kavram Karikatürü Destekli Probleme Dayalı Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Etkinliklerinin Akademik Başarı ve Kavramsal Anlama Üzerindeki Etkisi}, journal={Tarih Okulu Dergisi}, year=2020, pages={3127-3159} }