C. YILMAZ Et Al. , "Online Alışveriş Niyetini Etkileyen Faktörlere Yönelik Bir Model Önerisi," 15. Uluslararası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu , Turkey, 2015
YILMAZ, C. Et Al. 2015. Online Alışveriş Niyetini Etkileyen Faktörlere Yönelik Bir Model Önerisi. 15. Uluslararası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu , (Turkey).
YILMAZ, C., TÜMTÜRK, A., & TÜMTÜRK, E., (2015). Online Alışveriş Niyetini Etkileyen Faktörlere Yönelik Bir Model Önerisi . 15. Uluslararası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu, Turkey
YILMAZ, CENGİZ, AYÇA TÜMTÜRK, And ERMAN TÜMTÜRK. "Online Alışveriş Niyetini Etkileyen Faktörlere Yönelik Bir Model Önerisi," 15. Uluslararası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu, Turkey, 2015
YILMAZ, CENGİZ Et Al. "Online Alışveriş Niyetini Etkileyen Faktörlere Yönelik Bir Model Önerisi." 15. Uluslararası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu , Turkey, 2015
YILMAZ, C. TÜMTÜRK, A. And TÜMTÜRK, E. (2015) . "Online Alışveriş Niyetini Etkileyen Faktörlere Yönelik Bir Model Önerisi." 15. Uluslararası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={CENGİZ YILMAZ Et Al. }, title={Online Alışveriş Niyetini Etkileyen Faktörlere Yönelik Bir Model Önerisi}, congress name={15. Uluslararası Katılımlı Üretim Araştırmaları Sempozyumu}, city={}, country={Turkey}, year={2015}}