Atıf Formatları
Finans Sektöründe Hizmet Tasarımında Kırılgan Tüketicinin Korunması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. A. ÇELİK, "Finans Sektöründe Hizmet Tasarımında Kırılgan Tüketicinin Korunması," 14. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu , Antalya, Turkey, 2023

ÇELİK, A. A. 2023. Finans Sektöründe Hizmet Tasarımında Kırılgan Tüketicinin Korunması. 14. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu , (Antalya, Turkey).

ÇELİK, A. A., (2023). Finans Sektöründe Hizmet Tasarımında Kırılgan Tüketicinin Korunması . 14. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Turkey

ÇELİK, ASİYE. "Finans Sektöründe Hizmet Tasarımında Kırılgan Tüketicinin Korunması," 14. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Turkey, 2023

ÇELİK, ASİYE A. . "Finans Sektöründe Hizmet Tasarımında Kırılgan Tüketicinin Korunması." 14. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu , Antalya, Turkey, 2023

ÇELİK, A. A. (2023) . "Finans Sektöründe Hizmet Tasarımında Kırılgan Tüketicinin Korunması." 14. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu , Antalya, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ASİYE AYBEN ÇELİK}, title={Finans Sektöründe Hizmet Tasarımında Kırılgan Tüketicinin Korunması}, congress name={14. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2023}}