Atıf Formatları
Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

V. YAKIN And İ. C. AY, "Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma," Visualist2012 (Uluslararası Görsel Kültür Kongresi: İletişimde,Sanatta ve Tasarımda Yeni Yaklaşımlar) , 2012

YAKIN, V. And AY, İ. C. 2012. Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma. Visualist2012 (Uluslararası Görsel Kültür Kongresi: İletişimde,Sanatta ve Tasarımda Yeni Yaklaşımlar) .

YAKIN, V., & AY, İ. C., (2012). Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma . Visualist2012 (Uluslararası Görsel Kültür Kongresi: İletişimde,Sanatta ve Tasarımda Yeni Yaklaşımlar)

YAKIN, VOLKAN, And İFAKAT CANAN AY. "Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma," Visualist2012 (Uluslararası Görsel Kültür Kongresi: İletişimde,Sanatta ve Tasarımda Yeni Yaklaşımlar), 2012

YAKIN, VOLKAN And AY, İFAKAT C. . "Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma." Visualist2012 (Uluslararası Görsel Kültür Kongresi: İletişimde,Sanatta ve Tasarımda Yeni Yaklaşımlar) , 2012

YAKIN, V. And AY, İ. C. (2012) . "Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma." Visualist2012 (Uluslararası Görsel Kültür Kongresi: İletişimde,Sanatta ve Tasarımda Yeni Yaklaşımlar) .

@conferencepaper{conferencepaper, author={VOLKAN YAKIN And author={İFAKAT CANAN AY}, title={Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma}, congress name={Visualist2012 (Uluslararası Görsel Kültür Kongresi: İletişimde,Sanatta ve Tasarımda Yeni Yaklaşımlar)}, city={}, country={}, year={2012}}