Atıf Formatları
Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. YALÇINKAYA And M. KARADAĞ, "Dijital Pazarlamada Etik: Teknolojinin Sorumlu Kullanımı," In Pazarlamada Yaratıcılık , BİDGE Yayınları, 2024, pp.124-154.

YALÇINKAYA, N. And KARADAĞ, M. Dijital Pazarlamada Etik: Teknolojinin Sorumlu Kullanımı. 2024. In Pazarlamada Yaratıcılık , BİDGE Yayınları, 124-154.

YALÇINKAYA, N., & KARADAĞ, M., (2024). Dijital Pazarlamada Etik: Teknolojinin Sorumlu Kullanımı. Pazarlamada Yaratıcılık (pp.124-154), BİDGE Yayınları.

YALÇINKAYA, NESLİHAN, And MÜMİNE KARADAĞ. "Dijital Pazarlamada Etik: Teknolojinin Sorumlu Kullanımı." In Pazarlamada Yaratıcılık , 124-154. BİDGE Yayınları, 2024

YALÇINKAYA, NESLİHAN And KARADAĞ, MÜMİNE. "Dijital Pazarlamada Etik: Teknolojinin Sorumlu Kullanımı." Pazarlamada Yaratıcılık , BİDGE Yayınları, 2024, pp.124-154.

YALÇINKAYA, N. And KARADAĞ, M. (2024) "Dijital Pazarlamada Etik: Teknolojinin Sorumlu Kullanımı", Pazarlamada Yaratıcılık . BİDGE Yayınları.

@bookchapter{bookchapter, author ={NESLİHAN YALÇINKAYA And author ={MÜMİNE KARADAĞ}, chaptertitle={Dijital Pazarlamada Etik: Teknolojinin Sorumlu Kullanımı}, booktitle={ Pazarlamada Yaratıcılık}, publisher={BİDGE Yayınları}, city={},year={2024} }