Atıf Formatları
Sosyal Pazarlamada Duygusal ve Rasyonel Reklam Çekicilikleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

P. AYTEKİN And V. YAKIN, "Sosyal Pazarlamada Duygusal ve Rasyonel Reklam Çekicilikleri," 19.Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2014

AYTEKİN, P. And YAKIN, V. 2014. Sosyal Pazarlamada Duygusal ve Rasyonel Reklam Çekicilikleri. 19.Ulusal Pazarlama Kongresi , (Turkey).

AYTEKİN, P., & YAKIN, V., (2014). Sosyal Pazarlamada Duygusal ve Rasyonel Reklam Çekicilikleri . 19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey

AYTEKİN, PINAR, And VOLKAN YAKIN. "Sosyal Pazarlamada Duygusal ve Rasyonel Reklam Çekicilikleri," 19.Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 2014

AYTEKİN, PINAR And YAKIN, VOLKAN. "Sosyal Pazarlamada Duygusal ve Rasyonel Reklam Çekicilikleri." 19.Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2014

AYTEKİN, P. And YAKIN, V. (2014) . "Sosyal Pazarlamada Duygusal ve Rasyonel Reklam Çekicilikleri." 19.Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={PINAR AYTEKİN And author={VOLKAN YAKIN}, title={Sosyal Pazarlamada Duygusal ve Rasyonel Reklam Çekicilikleri}, congress name={19.Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2014}}