Atıf Formatları
Yeşil Pazarlama Uygulamalarının Çevre Dostu Ürünleri Satın Alma Niyeti İle Marka İmajı Arasındaki Aracılık Rolü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. DİZMAN And Ö. TAŞTEPE, "Yeşil Pazarlama Uygulamalarının Çevre Dostu Ürünleri Satın Alma Niyeti İle Marka İmajı Arasındaki Aracılık Rolü," International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies , 2021

DİZMAN, H. And TAŞTEPE, Ö. 2021. Yeşil Pazarlama Uygulamalarının Çevre Dostu Ürünleri Satın Alma Niyeti İle Marka İmajı Arasındaki Aracılık Rolü. International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies .

DİZMAN, H., & TAŞTEPE, Ö., (2021). Yeşil Pazarlama Uygulamalarının Çevre Dostu Ürünleri Satın Alma Niyeti İle Marka İmajı Arasındaki Aracılık Rolü. International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies .

DİZMAN, HASBİYE, And ÖZLEM TAŞTEPE BİLEN. "Yeşil Pazarlama Uygulamalarının Çevre Dostu Ürünleri Satın Alma Niyeti İle Marka İmajı Arasındaki Aracılık Rolü," International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies , 2021

DİZMAN, HASBİYE And TAŞTEPE, ÖZLEM T. . "Yeşil Pazarlama Uygulamalarının Çevre Dostu Ürünleri Satın Alma Niyeti İle Marka İmajı Arasındaki Aracılık Rolü." International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies , 2021

DİZMAN, H. And TAŞTEPE, Ö. (2021) . "Yeşil Pazarlama Uygulamalarının Çevre Dostu Ürünleri Satın Alma Niyeti İle Marka İmajı Arasındaki Aracılık Rolü." International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies .

@article{article, author={HASBİYE DİZMAN And author={ÖZLEM TAŞTEPE BİLEN}, title={Yeşil Pazarlama Uygulamalarının Çevre Dostu Ürünleri Satın Alma Niyeti İle Marka İmajı Arasındaki Aracılık Rolü}, journal={International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies}, year=2021}