Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarının Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Tutumları ve Metaforik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. GÖĞEBAKAN YILDIZ, "Öğretmen Adaylarının Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Tutumları ve Metaforik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , 2016

GÖĞEBAKAN YILDIZ, D. 2016. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Tutumları ve Metaforik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi .

GÖĞEBAKAN YILDIZ, D., (2016). Öğretmen Adaylarının Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Tutumları ve Metaforik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi . 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

GÖĞEBAKAN YILDIZ, DERYA. "Öğretmen Adaylarının Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Tutumları ve Metaforik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2016

GÖĞEBAKAN YILDIZ, DERYA G. . "Öğretmen Adaylarının Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Tutumları ve Metaforik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , 2016

GÖĞEBAKAN YILDIZ, D. (2016) . "Öğretmen Adaylarının Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Tutumları ve Metaforik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={DERYA GÖĞEBAKAN YILDIZ}, title={Öğretmen Adaylarının Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Tutumları ve Metaforik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, congress name={4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={}, country={}, year={2016}}