D. GÖĞEBAKAN YILDIZ, "Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi," 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , 2017
GÖĞEBAKAN YILDIZ, D. 2017. Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi .
GÖĞEBAKAN YILDIZ, D., (2017). Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi . 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
GÖĞEBAKAN YILDIZ, DERYA. "Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi," 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2017
GÖĞEBAKAN YILDIZ, DERYA G. . "Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi." 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , 2017
GÖĞEBAKAN YILDIZ, D. (2017) . "Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi." 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={DERYA GÖĞEBAKAN YILDIZ}, title={Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi}, congress name={26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}