Atıf Formatları
Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. GÖĞEBAKAN YILDIZ, "Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi," 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , 2017

GÖĞEBAKAN YILDIZ, D. 2017. Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi .

GÖĞEBAKAN YILDIZ, D., (2017). Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi . 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

GÖĞEBAKAN YILDIZ, DERYA. "Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi," 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2017

GÖĞEBAKAN YILDIZ, DERYA G. . "Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi." 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , 2017

GÖĞEBAKAN YILDIZ, D. (2017) . "Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi." 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={DERYA GÖĞEBAKAN YILDIZ}, title={Türkçe Dersi Öğretiminde Kullanılan Aktif Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Eleştirel Okuma Düzeyleri ve Öğretmen Günlükleri Açısından İncelenmesi}, congress name={26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}