M. KARADAĞ, "Dijital Pazarlamada "Growth Hacking" Kavramı, Önemi ve Stratejileri," In "İşletme ve Ekonomi Perspektifinden" Sanal Dünyada Var Olmak , Manisa: Özgür Yayınevi, 2022, pp.101-121.
KARADAĞ, M. Dijital Pazarlamada "Growth Hacking" Kavramı, Önemi ve Stratejileri. 2022. In "İşletme ve Ekonomi Perspektifinden" Sanal Dünyada Var Olmak , Özgür Yayınevi, Manisa, 101-121.
KARADAĞ, M., (2022). Dijital Pazarlamada "Growth Hacking" Kavramı, Önemi ve Stratejileri. "İşletme ve Ekonomi Perspektifinden" Sanal Dünyada Var Olmak (pp.101-121), Manisa: Özgür Yayınevi.
KARADAĞ, MÜMİNE. "Dijital Pazarlamada "Growth Hacking" Kavramı, Önemi ve Stratejileri." In "İşletme ve Ekonomi Perspektifinden" Sanal Dünyada Var Olmak , 101-121. Manisa: Özgür Yayınevi, 2022
KARADAĞ, MÜMİNE. "Dijital Pazarlamada "Growth Hacking" Kavramı, Önemi ve Stratejileri." "İşletme ve Ekonomi Perspektifinden" Sanal Dünyada Var Olmak , Özgür Yayınevi, 2022, pp.101-121.
KARADAĞ, M. (2022) "Dijital Pazarlamada "Growth Hacking" Kavramı, Önemi ve Stratejileri", "İşletme ve Ekonomi Perspektifinden" Sanal Dünyada Var Olmak . Manisa: Özgür Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={MÜMİNE KARADAĞ}, chaptertitle={Dijital Pazarlamada "Growth Hacking" Kavramı, Önemi ve Stratejileri}, booktitle={ "İşletme ve Ekonomi Perspektifinden" Sanal Dünyada Var Olmak}, publisher={Özgür Yayınevi}, city={Manisa},year={2022} }