Atıf Formatları
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle -
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. GÖRAL And B. KARTAL, "Sosyal Medyanın Pazarlama İletişimine Etkisi," In Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle - , Ankara: Gazi Kitabevi, 2019, pp.291-313.

GÖRAL, S. And KARTAL, B. Sosyal Medyanın Pazarlama İletişimine Etkisi. 2019. In Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle - , Gazi Kitabevi, Ankara, 291-313.

GÖRAL, S., & KARTAL, B., (2019). Sosyal Medyanın Pazarlama İletişimine Etkisi. Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle - (pp.291-313), Ankara: Gazi Kitabevi.

GÖRAL, SELİN, And BURAK KARTAL. "Sosyal Medyanın Pazarlama İletişimine Etkisi." In Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle - , 291-313. Ankara: Gazi Kitabevi, 2019

GÖRAL, SELİN G. And KARTAL, BURAK. "Sosyal Medyanın Pazarlama İletişimine Etkisi." Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle - , Gazi Kitabevi, 2019, pp.291-313.

GÖRAL, S. And KARTAL, B. (2019) "Sosyal Medyanın Pazarlama İletişimine Etkisi", Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle - . Ankara: Gazi Kitabevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={SELİN GÖRAL NAZLIOĞLU And author ={BURAK KARTAL}, chaptertitle={Sosyal Medyanın Pazarlama İletişimine Etkisi}, booktitle={ Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle -}, publisher={Gazi Kitabevi}, city={Ankara},year={2019} }