Atıf Formatları
Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları IV
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. YALÇIN TÜRKYILMAZ And M. POLAT, "HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME DÜZEYLERİNE ETKİSİ," In Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları IV , Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2022, pp.17-40.

YALÇIN TÜRKYILMAZ, B. And POLAT, M. HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME DÜZEYLERİNE ETKİSİ. 2022. In Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları IV , Akademisyen Kitabevi, Ankara, 17-40.

YALÇIN TÜRKYILMAZ, B., & POLAT, M., (2022). HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME DÜZEYLERİNE ETKİSİ. Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları IV (pp.17-40), Ankara: Akademisyen Kitabevi.

YALÇIN TÜRKYILMAZ, BENAY, And MERVE POLAT. "HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME DÜZEYLERİNE ETKİSİ." In Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları IV , 17-40. Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2022

YALÇIN TÜRKYILMAZ, BENAY Y. And POLAT, MERVE. "HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME DÜZEYLERİNE ETKİSİ." Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları IV , Akademisyen Kitabevi, 2022, pp.17-40.

YALÇIN TÜRKYILMAZ, B. And POLAT, M. (2022) "HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME DÜZEYLERİNE ETKİSİ", Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları IV . Ankara: Akademisyen Kitabevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={BENAY YALÇIN TÜRKYILMAZ And author ={MERVE POLAT}, chaptertitle={HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME DÜZEYLERİNE ETKİSİ}, booktitle={ Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları IV}, publisher={Akademisyen Kitabevi}, city={Ankara},year={2022} }