Atıf Formatları
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları -Vaka Analizleri İle-
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. YALÇINKAYA, "Pazarlama 4.0. ve Değişen Tüketici," In Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları -Vaka Analizleri İle- , Ankara: Gazi Kitabevi, 2019, pp.107-123.

YALÇINKAYA, N. Pazarlama 4.0. ve Değişen Tüketici. 2019. In Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları -Vaka Analizleri İle- , Gazi Kitabevi, Ankara, 107-123.

YALÇINKAYA, N., (2019). Pazarlama 4.0. ve Değişen Tüketici. Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları -Vaka Analizleri İle- (pp.107-123), Ankara: Gazi Kitabevi.

YALÇINKAYA, NESLİHAN. "Pazarlama 4.0. ve Değişen Tüketici." In Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları -Vaka Analizleri İle- , 107-123. Ankara: Gazi Kitabevi, 2019

YALÇINKAYA, NESLİHAN. "Pazarlama 4.0. ve Değişen Tüketici." Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları -Vaka Analizleri İle- , Gazi Kitabevi, 2019, pp.107-123.

YALÇINKAYA, N. (2019) "Pazarlama 4.0. ve Değişen Tüketici", Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları -Vaka Analizleri İle- . Ankara: Gazi Kitabevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={NESLİHAN YALÇINKAYA}, chaptertitle={Pazarlama 4.0. ve Değişen Tüketici}, booktitle={ Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları -Vaka Analizleri İle-}, publisher={Gazi Kitabevi}, city={Ankara},year={2019} }