Atıf Formatları
Bilimsel senaryo temelli fen derslerinin bilim insanı cinsiyet algısı üzerine etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. ŞAŞMAZ ÖREN Et Al. , "Bilimsel senaryo temelli fen derslerinin bilim insanı cinsiyet algısı üzerine etkisi," 7th International Instructional Technologies & Teacher Education Syposium , Antalya, Turkey, pp.914-929, 2019

ŞAŞMAZ ÖREN, F. Et Al. 2019. Bilimsel senaryo temelli fen derslerinin bilim insanı cinsiyet algısı üzerine etkisi. 7th International Instructional Technologies & Teacher Education Syposium , (Antalya, Turkey), 914-929.

ŞAŞMAZ ÖREN, F., Demirer, T., KARAPINAR, A., & Sarı, K., (2019). Bilimsel senaryo temelli fen derslerinin bilim insanı cinsiyet algısı üzerine etkisi . 7th International Instructional Technologies & Teacher Education Syposium (pp.914-929). Antalya, Turkey

ŞAŞMAZ ÖREN, FATMA Et Al. "Bilimsel senaryo temelli fen derslerinin bilim insanı cinsiyet algısı üzerine etkisi," 7th International Instructional Technologies & Teacher Education Syposium, Antalya, Turkey, 2019

ŞAŞMAZ ÖREN, FATMA Ş. Et Al. "Bilimsel senaryo temelli fen derslerinin bilim insanı cinsiyet algısı üzerine etkisi." 7th International Instructional Technologies & Teacher Education Syposium , Antalya, Turkey, pp.914-929, 2019

ŞAŞMAZ ÖREN, F. Et Al. (2019) . "Bilimsel senaryo temelli fen derslerinin bilim insanı cinsiyet algısı üzerine etkisi." 7th International Instructional Technologies & Teacher Education Syposium , Antalya, Turkey, pp.914-929.

@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA ŞAŞMAZ ÖREN Et Al. }, title={Bilimsel senaryo temelli fen derslerinin bilim insanı cinsiyet algısı üzerine etkisi}, congress name={7th International Instructional Technologies & Teacher Education Syposium}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2019}, pages={914-929} }