M. KARĞIN Et Al. , "Girişimlerin Markalaşmasında Büyüme ve İletişim Stratejileri Örnek Vak’a Analizi," In Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , Manisa: Manisa Celal Bayar Üniversitesi, 2018, pp.599-604.
KARĞIN, M. Et Al. Girişimlerin Markalaşmasında Büyüme ve İletişim Stratejileri Örnek Vak’a Analizi. 2018. In Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Manisa, 599-604.
KARĞIN, M., ARACI, H., & ÖZDOĞAN, B., (2018). Girişimlerin Markalaşmasında Büyüme ve İletişim Stratejileri Örnek Vak’a Analizi. Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon (pp.599-604), Manisa: Manisa Celal Bayar Üniversitesi.
KARĞIN, MAHMUT, HAKAN ARACI, And BURAK ÖZDOĞAN. "Girişimlerin Markalaşmasında Büyüme ve İletişim Stratejileri Örnek Vak’a Analizi." In Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , 599-604. Manisa: Manisa Celal Bayar Üniversitesi, 2018
KARĞIN, MAHMUT Et Al. "Girişimlerin Markalaşmasında Büyüme ve İletişim Stratejileri Örnek Vak’a Analizi." Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , Manisa Celal Bayar Üniversitesi, 2018, pp.599-604.
KARĞIN, M. ARACI, H. And ÖZDOĞAN, B. (2018) "Girişimlerin Markalaşmasında Büyüme ve İletişim Stratejileri Örnek Vak’a Analizi", Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon . Manisa: Manisa Celal Bayar Üniversitesi.
@bookchapter{bookchapter, author ={MAHMUT KARĞIN Et Al. }, chaptertitle={Girişimlerin Markalaşmasında Büyüme ve İletişim Stratejileri Örnek Vak’a Analizi}, booktitle={ Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon}, publisher={Manisa Celal Bayar Üniversitesi}, city={Manisa},year={2018} }