Atıf Formatları
Sosyal Medyada Marka Algısı: Otomobil Lastik Markaları Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. YALÇIN And M. YALÇIN, "Sosyal Medyada Marka Algısı: Otomobil Lastik Markaları Üzerine Bir Araştırma," Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi , Balıkesir, Turkey, pp.151-161, 2018

YALÇIN, M. And YALÇIN, M. 2018. Sosyal Medyada Marka Algısı: Otomobil Lastik Markaları Üzerine Bir Araştırma. Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi , (Balıkesir, Turkey), 151-161.

YALÇIN, M., & YALÇIN, M., (2018). Sosyal Medyada Marka Algısı: Otomobil Lastik Markaları Üzerine Bir Araştırma . Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (pp.151-161). Balıkesir, Turkey

YALÇIN, MUSTAFA, And MELİS YALÇIN. "Sosyal Medyada Marka Algısı: Otomobil Lastik Markaları Üzerine Bir Araştırma," Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Turkey, 2018

YALÇIN, MUSTAFA And YALÇIN, MELİS. "Sosyal Medyada Marka Algısı: Otomobil Lastik Markaları Üzerine Bir Araştırma." Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi , Balıkesir, Turkey, pp.151-161, 2018

YALÇIN, M. And YALÇIN, M. (2018) . "Sosyal Medyada Marka Algısı: Otomobil Lastik Markaları Üzerine Bir Araştırma." Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi , Balıkesir, Turkey, pp.151-161.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA YALÇIN And author={MELİS YALÇIN}, title={Sosyal Medyada Marka Algısı: Otomobil Lastik Markaları Üzerine Bir Araştırma}, congress name={Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi}, city={Balıkesir}, country={Turkey}, year={2018}, pages={151-161} }