Atıf Formatları
Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. YILMAZ Et Al. , "Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği," In Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , Manisa: Manisa Celal Bayar Üniversitesi, 2018, pp.521-533.

YILMAZ, İ. Et Al. Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği. 2018. In Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Manisa, 521-533.

YILMAZ, İ., AKKAYA, B., ÖZDİL, T., & yılmaz, c., (2018). Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği. Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon (pp.521-533), Manisa: Manisa Celal Bayar Üniversitesi.

YILMAZ, İLHAM Et Al. "Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği." In Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , 521-533. Manisa: Manisa Celal Bayar Üniversitesi, 2018

YILMAZ, İLHAM Et Al. "Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği." Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , Manisa Celal Bayar Üniversitesi, 2018, pp.521-533.

YILMAZ, İ. Et Al. (2018) "Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği", Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon . Manisa: Manisa Celal Bayar Üniversitesi.

@bookchapter{bookchapter, author ={İLHAM YILMAZ Et Al. }, chaptertitle={Gençlerin Giyim Tercihlerinde Markanın Etkisi İle İlgili Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği}, booktitle={ Sosyoekonomik Boyutlarıyla İnovasyon}, publisher={Manisa Celal Bayar Üniversitesi}, city={Manisa},year={2018} }