Atıf Formatları
Hazır Giyim Sektöründe Hizmet Veren İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. T. AYVAZ GÜVEN Et Al. , "Hazır Giyim Sektöründe Hizmet Veren İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi," 4. Internatıonal Congress On Economics And Business (ICEB) , Budapest, Hungary, pp.54, 2018

AYVAZ GÜVEN, E. T. Et Al. 2018. Hazır Giyim Sektöründe Hizmet Veren İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi. 4. Internatıonal Congress On Economics And Business (ICEB) , (Budapest, Hungary), 54.

AYVAZ GÜVEN, E. T., YILMAZ, İ., & Güven, H., (2018). Hazır Giyim Sektöründe Hizmet Veren İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi . 4. Internatıonal Congress On Economics And Business (ICEB) (pp.54). Budapest, Hungary

AYVAZ GÜVEN, EMİNE, İLHAM YILMAZ, And Hüseyin Güven. "Hazır Giyim Sektöründe Hizmet Veren İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi," 4. Internatıonal Congress On Economics And Business (ICEB), Budapest, Hungary, 2018

AYVAZ GÜVEN, EMİNE T. Et Al. "Hazır Giyim Sektöründe Hizmet Veren İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi." 4. Internatıonal Congress On Economics And Business (ICEB) , Budapest, Hungary, pp.54, 2018

AYVAZ GÜVEN, E. T. YILMAZ, İ. And Güven, H. (2018) . "Hazır Giyim Sektöründe Hizmet Veren İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi." 4. Internatıonal Congress On Economics And Business (ICEB) , Budapest, Hungary, p.54.

@conferencepaper{conferencepaper, author={EMİNE TÜRKAN AYVAZ GÜVEN Et Al. }, title={Hazır Giyim Sektöründe Hizmet Veren İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi}, congress name={4. Internatıonal Congress On Economics And Business (ICEB)}, city={Budapest}, country={Hungary}, year={2018}, pages={54} }