Atıf Formatları
Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. O. ERCANSUNGUR And A. TALİMCİLER, "Dijitalleşme ve Tüketim: Metadan Mecraya Dijital Oyunlar," In Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat , Ankara: Ütopya yayınevi, 2020, pp.337-368.

ERCANSUNGUR, D. O. And TALİMCİLER, A. Dijitalleşme ve Tüketim: Metadan Mecraya Dijital Oyunlar. 2020. In Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat , Ütopya yayınevi, Ankara, 337-368.

ERCANSUNGUR, D. O., & TALİMCİLER, A., (2020). Dijitalleşme ve Tüketim: Metadan Mecraya Dijital Oyunlar. Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat (pp.337-368), Ankara: Ütopya yayınevi.

ERCANSUNGUR, DİRETGEN, And AHMET TALİMCİLER. "Dijitalleşme ve Tüketim: Metadan Mecraya Dijital Oyunlar." In Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat , 337-368. Ankara: Ütopya yayınevi, 2020

ERCANSUNGUR, DİRETGEN O. And TALİMCİLER, AHMET. "Dijitalleşme ve Tüketim: Metadan Mecraya Dijital Oyunlar." Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat , Ütopya yayınevi, 2020, pp.337-368.

ERCANSUNGUR, D. O. And TALİMCİLER, A. (2020) "Dijitalleşme ve Tüketim: Metadan Mecraya Dijital Oyunlar", Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat . Ankara: Ütopya yayınevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={DİRETGEN OZAN ERCANSUNGUR And author ={AHMET TALİMCİLER}, chaptertitle={Dijitalleşme ve Tüketim: Metadan Mecraya Dijital Oyunlar}, booktitle={ Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat}, publisher={Ütopya yayınevi}, city={Ankara},year={2020} }