A. TÜMTÜRK Et Al. , "İşletme Performansının Online Ziyaretçi Puanlandırmaları Açısından Değerlendirilmesi: Türkiye Otel Sektöründe Bir Uygulama - An Evaluation of Business Performance Based on Guests' Online Ratings: Hotel Sector Practice in Turkey," In Sosyal ve Liberal Bilimlerde Yeni Yönelimler Üçüncü Cilt , Gece Kitaplığı, 2016, pp.885-896.
TÜMTÜRK, A. Et Al. İşletme Performansının Online Ziyaretçi Puanlandırmaları Açısından Değerlendirilmesi: Türkiye Otel Sektöründe Bir Uygulama - An Evaluation of Business Performance Based on Guests' Online Ratings: Hotel Sector Practice in Turkey. 2016. In Sosyal ve Liberal Bilimlerde Yeni Yönelimler Üçüncü Cilt , Gece Kitaplığı, 885-896.
TÜMTÜRK, A., TÜMTÜRK, E., & KAHRAMAN, A., (2016). İşletme Performansının Online Ziyaretçi Puanlandırmaları Açısından Değerlendirilmesi: Türkiye Otel Sektöründe Bir Uygulama - An Evaluation of Business Performance Based on Guests' Online Ratings: Hotel Sector Practice in Turkey. Sosyal ve Liberal Bilimlerde Yeni Yönelimler Üçüncü Cilt (pp.885-896), Gece Kitaplığı.
TÜMTÜRK, AYÇA, ERMAN TÜMTÜRK, And AYSUN KAHRAMAN. "İşletme Performansının Online Ziyaretçi Puanlandırmaları Açısından Değerlendirilmesi: Türkiye Otel Sektöründe Bir Uygulama - An Evaluation of Business Performance Based on Guests' Online Ratings: Hotel Sector Practice in Turkey." In Sosyal ve Liberal Bilimlerde Yeni Yönelimler Üçüncü Cilt , 885-896. Gece Kitaplığı, 2016
TÜMTÜRK, AYÇA Et Al. "İşletme Performansının Online Ziyaretçi Puanlandırmaları Açısından Değerlendirilmesi: Türkiye Otel Sektöründe Bir Uygulama - An Evaluation of Business Performance Based on Guests' Online Ratings: Hotel Sector Practice in Turkey." Sosyal ve Liberal Bilimlerde Yeni Yönelimler Üçüncü Cilt , Gece Kitaplığı, 2016, pp.885-896.
TÜMTÜRK, A. TÜMTÜRK, E. And KAHRAMAN, A. (2016) "İşletme Performansının Online Ziyaretçi Puanlandırmaları Açısından Değerlendirilmesi: Türkiye Otel Sektöründe Bir Uygulama - An Evaluation of Business Performance Based on Guests' Online Ratings: Hotel Sector Practice in Turkey", Sosyal ve Liberal Bilimlerde Yeni Yönelimler Üçüncü Cilt . Gece Kitaplığı.
@bookchapter{bookchapter, author ={AYÇA TÜMTÜRK Et Al. }, chaptertitle={İşletme Performansının Online Ziyaretçi Puanlandırmaları Açısından Değerlendirilmesi: Türkiye Otel Sektöründe Bir Uygulama - An Evaluation of Business Performance Based on Guests' Online Ratings: Hotel Sector Practice in Turkey}, booktitle={ Sosyal ve Liberal Bilimlerde Yeni Yönelimler Üçüncü Cilt}, publisher={Gece Kitaplığı}, city={},year={2016} }