U. B. GEYİKÇİ And B. MUCAN, "Reklam Harcamalarının Finansal Duruma Etkisinin Panel Veri Analizi Yöntemiyle Ölçümü," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.50, pp.68-85, 2016
GEYİKÇİ, U. B. And MUCAN, B. 2016. Reklam Harcamalarının Finansal Duruma Etkisinin Panel Veri Analizi Yöntemiyle Ölçümü. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.50 , 68-85.
GEYİKÇİ, U. B., & MUCAN, B., (2016). Reklam Harcamalarının Finansal Duruma Etkisinin Panel Veri Analizi Yöntemiyle Ölçümü. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.50, 68-85.
GEYİKÇİ, UMUT, And BURCU MUCAN ÖZCAN. "Reklam Harcamalarının Finansal Duruma Etkisinin Panel Veri Analizi Yöntemiyle Ölçümü," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.50, 68-85, 2016
GEYİKÇİ, UMUT B. And MUCAN, BURCU M. . "Reklam Harcamalarının Finansal Duruma Etkisinin Panel Veri Analizi Yöntemiyle Ölçümü." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.50, pp.68-85, 2016
GEYİKÇİ, U. B. And MUCAN, B. (2016) . "Reklam Harcamalarının Finansal Duruma Etkisinin Panel Veri Analizi Yöntemiyle Ölçümü." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.50, pp.68-85.
@article{article, author={UMUT BURAK GEYİKÇİ And author={BURCU MUCAN ÖZCAN}, title={Reklam Harcamalarının Finansal Duruma Etkisinin Panel Veri Analizi Yöntemiyle Ölçümü}, journal={Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={68-85} }