Atıf Formatları
Çevresel Duyarlılığın Yeşil Marka Tercihi ve Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. DİZMAN And Ö. TAŞTEPE, "Çevresel Duyarlılığın Yeşil Marka Tercihi ve Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma," ATLAS Journal International Refereed Journal on Social Sciences , 2020

DİZMAN, H. And TAŞTEPE, Ö. 2020. Çevresel Duyarlılığın Yeşil Marka Tercihi ve Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. ATLAS Journal International Refereed Journal on Social Sciences .

DİZMAN, H., & TAŞTEPE, Ö., (2020). Çevresel Duyarlılığın Yeşil Marka Tercihi ve Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. ATLAS Journal International Refereed Journal on Social Sciences .

DİZMAN, HASBİYE, And ÖZLEM TAŞTEPE BİLEN. "Çevresel Duyarlılığın Yeşil Marka Tercihi ve Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma," ATLAS Journal International Refereed Journal on Social Sciences , 2020

DİZMAN, HASBİYE And TAŞTEPE, ÖZLEM T. . "Çevresel Duyarlılığın Yeşil Marka Tercihi ve Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma." ATLAS Journal International Refereed Journal on Social Sciences , 2020

DİZMAN, H. And TAŞTEPE, Ö. (2020) . "Çevresel Duyarlılığın Yeşil Marka Tercihi ve Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma." ATLAS Journal International Refereed Journal on Social Sciences .

@article{article, author={HASBİYE DİZMAN And author={ÖZLEM TAŞTEPE BİLEN}, title={Çevresel Duyarlılığın Yeşil Marka Tercihi ve Yeşil Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma}, journal={ATLAS Journal International Refereed Journal on Social Sciences}, year=2020}