E. TAŞKIN Et Al. , "The relationship between separation individuation and depression in first grade students of university Üniversite birinci sιnιf öǧrencilerinde ayrιlma bireyleşme özellikleri ve depresyon illşkisi," Anadolu Psikiyatri Dergisi , vol.10, no.3, pp.174-180, 2009
TAŞKIN, E. Et Al. 2009. The relationship between separation individuation and depression in first grade students of university Üniversite birinci sιnιf öǧrencilerinde ayrιlma bireyleşme özellikleri ve depresyon illşkisi. Anadolu Psikiyatri Dergisi , vol.10, no.3 , 174-180.
TAŞKIN, E., Gürlek Yüksel, E., & Özmen, E., (2009). The relationship between separation individuation and depression in first grade students of university Üniversite birinci sιnιf öǧrencilerinde ayrιlma bireyleşme özellikleri ve depresyon illşkisi. Anadolu Psikiyatri Dergisi , vol.10, no.3, 174-180.
TAŞKIN, ERGÜN, Ebru Gürlek Yüksel, And EROL ÖZMEN. "The relationship between separation individuation and depression in first grade students of university Üniversite birinci sιnιf öǧrencilerinde ayrιlma bireyleşme özellikleri ve depresyon illşkisi," Anadolu Psikiyatri Dergisi , vol.10, no.3, 174-180, 2009
TAŞKIN, ERGÜN Et Al. "The relationship between separation individuation and depression in first grade students of university Üniversite birinci sιnιf öǧrencilerinde ayrιlma bireyleşme özellikleri ve depresyon illşkisi." Anadolu Psikiyatri Dergisi , vol.10, no.3, pp.174-180, 2009
TAŞKIN, E. Gürlek Yüksel, E. And Özmen, E. (2009) . "The relationship between separation individuation and depression in first grade students of university Üniversite birinci sιnιf öǧrencilerinde ayrιlma bireyleşme özellikleri ve depresyon illşkisi." Anadolu Psikiyatri Dergisi , vol.10, no.3, pp.174-180.
@article{article, author={ERGÜN TAŞKIN Et Al. }, title={The relationship between separation individuation and depression in first grade students of university Üniversite birinci sιnιf öǧrencilerinde ayrιlma bireyleşme özellikleri ve depresyon illşkisi}, journal={Anadolu Psikiyatri Dergisi}, year=2009, pages={174-180} }