M. YALÇIN And M. YALÇIN, "Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz," 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Kahramanmaraş, Turkey, pp.649-657, 2017
YALÇIN, M. And YALÇIN, M. 2017. Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz. 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Kahramanmaraş, Turkey), 649-657.
YALÇIN, M., & YALÇIN, M., (2017). Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz . 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (pp.649-657). Kahramanmaraş, Turkey
YALÇIN, MUSTAFA, And MELİS YALÇIN. "Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz," 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Turkey, 2017
YALÇIN, MUSTAFA And YALÇIN, MELİS. "Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz." 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Kahramanmaraş, Turkey, pp.649-657, 2017
YALÇIN, M. And YALÇIN, M. (2017) . "Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz." 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Kahramanmaraş, Turkey, pp.649-657.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA YALÇIN And author={MELİS YALÇIN}, title={Markalaşma Sürecinde Diyalogsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz}, congress name={3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu}, city={Kahramanmaraş}, country={Turkey}, year={2017}, pages={649-657} }