Atıf Formatları
MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN BİREYSEL SES EĞİTİMİ DERSİNDEKİ ÖZYETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. O. Köroğlu And H. Baki, "MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN BİREYSEL SES EĞİTİMİ DERSİNDEKİ ÖZYETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ," IX. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS , Ankara, Turkey, pp.314-323, 2024

Köroğlu, N. O. And Baki, H. 2024. MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN BİREYSEL SES EĞİTİMİ DERSİNDEKİ ÖZYETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. IX. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS , (Ankara, Turkey), 314-323.

Köroğlu, N. O., & Baki, H., (2024). MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN BİREYSEL SES EĞİTİMİ DERSİNDEKİ ÖZYETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ . IX. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS (pp.314-323). Ankara, Turkey

Köroğlu, NİHAT, And HARUN BAKİ. "MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN BİREYSEL SES EĞİTİMİ DERSİNDEKİ ÖZYETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ," IX. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Ankara, Turkey, 2024

Köroğlu, NİHAT O. And Baki, HARUN. "MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN BİREYSEL SES EĞİTİMİ DERSİNDEKİ ÖZYETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ." IX. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS , Ankara, Turkey, pp.314-323, 2024

Köroğlu, N. O. And Baki, H. (2024) . "MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN BİREYSEL SES EĞİTİMİ DERSİNDEKİ ÖZYETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ." IX. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS , Ankara, Turkey, pp.314-323.

@conferencepaper{conferencepaper, author={NİHAT OZAN KÖROĞLU And author={HARUN BAKİ}, title={MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN BİREYSEL SES EĞİTİMİ DERSİNDEKİ ÖZYETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ}, congress name={IX. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2024}, pages={314-323} }